Па пытаннях змянення, адкрыцця і закрыцця маршрутаў, увядзення, адмены і пераносу прыпыначных пунктаў, а таксама змянення раскладу руху звяртайцеся непасрэдна да аператараў:
– горад і прыгарад у межах Мінскага раёна – дзяржаўнае прадпрыемства «Сталічны транспарт і сувязь»;
– прыгарад за межамі Мінскага раёна – мінскае абласное камунальнае транспартнае ўнітарнае прадпрыемства «Мінаблпасажыртранс».
На звароты, якія паступаюць на «гарачую лінію», дзеянне Закона Рэспублікі Беларусь ад 18.07.2011 № 300-З «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб» НЕ РАСПАЎСЮДЖВАЕЦЦА, праца «гарачай лініі» ажыццяўляецца ў адпаведнасці з пастановай Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 23 ліпеня 2012 г. № 667 «Аб некаторых пытаннях работы са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб» (далей – пастанова).
«Гарачая лінія» – канал сувязі з грамадзянамі і юрыдычнымі асобамі, створаны з мэтай інфармавання грамадзян па пытаннях даведачна-кансультацыйнага характару, звязаных з дзейнасцю прадпрыемства па аператыўных пытаннях арганізацыі руху транспарту, а таксама для прыняцця інфармацыі аб фактах карупцыйных праяў у дзеяннях работнікаў прадпрыемства.
У адпаведнасці з абзацам 2 пункта 1.2 пастановы звароты, якія паступілі падчас «гарачай лініі», не падлягаюць рэгістрацыі і пісьмовыя адказы на іх не накіроўваюцца.
Праца «гарачай лініі» дзяржаўнага прадпрыемства «Мінсктранс» ажыццяўляецца кругласутачна.
Тэл. 8-017-375-99-50 – для абанентаў стацыянарнай сеткі
тэл. +375-17-375-99-50 – для сеткі A1, MTC, Life па Рэспубліцы Беларусь, а таксама замежных дзяржаў (званок платны па тарыфах сотавай сувязі пры тэлефанаванні на нумары стацыянарнай сеткі).
Пры жаданні атрымаць пісьмовы адказ Вы можаце падаць электронны зварот праз дзяржаўную адзіную (інтэграваную) рэспубліканскую інфармацыйную сістэму ўліку і апрацоўкі зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб.
Вярнуцца назад